البرز


همیشه: کرج ، گوهردشت ، بلوار رستاخیز ، باغ ایرانی
نمایش نامه خوانی ، قصه خوانی و نقد کتاب کارهایی است که می توانید در آنها با اهالی کافه کتاب "همیشه" همراه شوید . این کافه کتاب را حسین پاکدل و همسرش راه انداخته اند . این کافه اینترنت ندارد .


پارس : کرج ، انتهای اتوبان همت ، بزرگراه تهران –کرج ، پارک آبی پارس ، مرکز خرید آکواگالریا
طبقه دوم شهر کتاب پارس جان می دهد برای کتاب خواندن ، گوش دادن به موسیقی و خوردن "دل ضعفه گیر" ها ، اما غر قیمت های بالا را به جان ما نزنید .

رویا:برج ، عظیمیه، بین میدان اسبی و مهران جنب پمپ بنزین
برگزاری جلسات کتاب خوانی ، اجرای موسیقی زنده و انواع کلاس های اموزشی برنامه هایی است که در کافه کتاب رویا شاهد آن خواهید بود . اگر گیاه خوارید و اهل ورزش هایی مثل یوگا، این کافه کتاب خوراکتان است ، چون کسانی برای مشاوره این موارد به شما کمک خواهند کرد .

خراسان رضوی


آفتاب: مشهد ، بین چهارراه گلستانی و چهارراه دکترا سمت راست ، بازار کتاب گلستان.
کافه کتاب آفتاب یکی از شعبه های "کتاب آفتاب" است که در مشهد راه اندازی شده . مهم ترین ویژگی این کافه کتاب، مشاوره دادن درباره کتاب هایی است که می خواهید ، البته میزان رضایت از این مشاوره را ما تضمین نمی کنیم . در ضمن یادتان باشد این کافه از ساعت 13:30 تا 17 بسته است .


پاپیون : مشهد وکیل آباد 10، لاله سه شماره 19
اگر بخواهید در برنامه های جانبی کافه مثل نقد و بررسی کتاب ، فیلم ، عکس و و نمایشنامه شرکت کنید ، باید از قبل رزرو کنید ، چون جا کم است . وگرنه هر بار که اراده کنید ، می توانید میهمان صبحانه ایرانی ، انواع قهوه ، دمنوش و میان وعده باشید یا از خدمات امانت کتاب و فروش فیلم استفاده کنید .

 

کردستان


ترنج: سنندج ، خیابان حسن آباد ، روبه روی رستوران خاطرات خوب ، جنب مبل فروشی جلیس
کافه کتاب "ترنج "را برادرزاده مرحوم فرهنگ صدیقی – که زمانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان را به عهده داشت – به یاد او و با شعار "جایی برای کتاب نوشیدن " به راه انداخته . باید با بلوتوث روشن وارد این کافه شوید تا بتوانید از فایل های فشرده کتاب های دیجیتال رایگان استفاده کنید .

خراسان شمالی


استوری: اسفراین ، خیابان طالقانی ، نبش طالقانی 20
یک زوج نویسنده اسفراینی یک کافه کتاب برای اهالی شهرشان راه انداخته اند ، یعنی اولین کافه کتاب خراسان شمالی را علاوه بر جلسات های شعر و داستان خوانی ، کافه کتاب "استوری" یک ویژگی منحصر به فرد دارد :تئاتر مونولوگ

مرکزی


پرچین: اراک ، خیابان محسنی، انتهای پل ، سمت راست ، کوچه برادران رسولی
انتخاب اینکه برای کتاب بروید پرچین یا برای دمنوش های گیاهی اش، سخت است ."پرچین" ی ها یک چیزاز مشتری ها می خواهند :"لحظه های با هم بودن را پرچینی از لبخند بکشید .."آن هم به صرف "فنجانی چای و جرعه ای کتاب".
پاییز:اراک ،خیابان خرم، ابتدای بلوار قدوسی
شهر اراک یک کافه کتاب دیگر هم دارد به اسم "پاییز "در این کافه کتاب خبری از اینترنت نیست ، اما موسیقی و کتاب به همراه انواع قهوه و دمنوش به راه است .